Dugnadslisten for sesongen 2015/16 ligger under Praktisk Info > Dugnadsliste på heimesida vår.
Fordeling av vakter
Oppmenn har ansvaret for å fordele vaktperioden i 2-3 timers vakter med minimum to personer i BUÅ til enhver tid.Det må være 3 på første vakt,deretter 2 på hver.
På kamper med billettsalg må det i tillegg være to personer ekstra.
Navnene på de som skal ha vakt samt vaktperiode skal meldes tilbake til post@brynehk.no i god tid før sesongstart.
Vaktene starter alltid 1 time før kamp og varer til ca. 40 minutter etter siste kamp.
Rutiner for BUÅ er oppslått på veggen på kjøkkenet samt listet under.
Medbrakt
Når laget har dugnad og det er aktivitetsserie eller mer enn 3 lag som spiller kamp, skal de også ta med 5 fat som kan bestå av:
Påsmurte rundstykker
Kaker
Hjemmebakst
Frukt - vi har beger så frukten kan skjæres opp på kjøkkenet i kiosken. 4 forskjellige frukttyper, ca. 4 stk av hver.
NB! se banedagbok for hvor mange kamper som skal spilles den dagen og beregn hvor mange fat som trengs ut fra det. Det må nesten være litt etter behov.
Oppstart
Møt en hel time før BUÅ skal åpnes
Lag slush (se Slushmaskinen)
Sett Baconcrispmaskinen på nr. 2
Kasseapparat med betalingsterminal. Man kan og betale med Vipps. Det kan da ikkje slå varene inn i kassen.
Instruksjon vil ligge ved kassen samt at den ligger HER,
Ved problem, ring helgas vakt fra styret, som står oppført under Kontakt Oss > Styret, på heimesidea vår.
Ta opp pølser og pølsebrød etter behov. Pølsene bør ikke kokes, bare varmes. Ikke for mange i gangen om det er få kamper.
Sett på kaffe (5 strøkne skjeer per full kanne)
Lag Lapperøre
Skjære opp frukt etter behov. Frukt kan og selges hele.
Fylle på varer/brus etter behov
Sett ut søppelposer med avfallsposer ut på tribunen og utenfor BUÅ
Sett tomkasse for pant inne på tribunen
Lag 1 kanne kaffe og ett fat lapper til sekretariatet
1 flaske brus/vann/lapper/pølse til egne dommere ved aktivitetsserie
1 flaske vann til dommere som dømmer 2. divisjonskamper
Underveis
Hold orden på kjøkkenet. OBS God Hygiene!
Samle flasker/søppel på tribune, kafeteria, garderober og toalett ved behov
Ta opp pølser/pølsebrød etter behov
Lage lapperøre etter behov
Ikke fylle på mer slush en det en tror går med i løpet av dagen
Avslutning
Skru av varmeskapet til Baconcrisp
Skru av varmeskapene til Pizza
Tøm og vask Slushmaskinen (se eget oppslag)
Fyll opp brus i kjøleskapet
Sjokolade og annet som ikke kan stå ute settes i kjøleskapet
Tøm ut lapperøre eller sett den i kjøleskapet dersom det er kamp dagen etter
Vask over benker, glassflater, kjøleskap og fryseskap
Tøm ut og skyll kaffetraktere og kaffekanner. NB Kast brukte kaffefiltre
Vask bord og stoler i kafeteria. Husk å sette stolene oppå bordene
Vask gulv på kjøkken og tribune
Fjern all søppel på tribune/BUÅ og kafeteria. Ta inn søppelbøttene på kjøkkenet
Brukte filler kan henges over en bøtte
Sett på oppvaskmaskin. Skyll av kopper og kar først
Dersom vaktleder er i hallen kan han låse opp søppelkontainerne utenfor bygget. Hvis ikke, legg søppelposene ved siden. De står på baksiden av Timehallen mot Time VGS
Skriv beskjed til bodansvarlige dersom noe mangler.
Vakt fra styret tar oppgjøret i kassen.